Swampy : Where's My Water?


Siapa pernah bermain game Where's My Water? Alaaaa, yang kena bagi buaya air untuk buaya tu mandi. Haaa, pernah kan? Termasuklah saya sendiri dan juga cik amoi yang sangat sangat sangat addicted terhadap game tersebut.

Swampy kini bukan setakat didalam game, tetapi Swampy telah berlakon. Oleh kerana sambutan yang sangat menggalakkan dari Swampy: Where's My Water? , mungkin pihak Disney telah mengambil langkah bijak untuk melakonkan watak Swampy dan rakan-rakannya dalam Swampy's Underground Adventures. Video Swampy dah lama ditayangkan cuma saya yang baru perasan selepas terlihat atau terdengar lagu Swampy dimainkan di kaca tv saluran astro. Tarikh ditayangkan bermula pada 18 Oktober 2012. Haaa pada tahun lepas dan baru sekarang saya mengetahuinya. Nampak sangat kan saya sibuk. Hahaha.

Kepada yang belum menontonnya, sama-samalah kita menonton 12 episod Swampy ini ye. Boleh kongsikan juga kepada rakan-rakan anda yang lain. Seronok juga sekali sekala layan Cartoon, asyik layan anime je kan. Sekali sekala tukar angin juga. Hehehe. Sampai sini saja, saya nak tengok kisah si Swampy buaya ini dahulu. Salam.

Episod 1




Episod 2




Episod 3




Episod 4




Episod 5




Episod 6




Episod 7




Episod 8




Episod 9




Episod 10




Episod 11




Episod 12



nota kaki: dah lama tak post tiba-tiba cerita pasal buaya pula...hahaha..
nota kaki kanan: cik amoi sila tonton semua 12 episod ni ye...heeee :)

Post a Comment

 

Copyright © 2012 ShazwanZahry | Powered by Blogger | Template by 54BLOGGER