Yes! 4G New Promotion!


Hari ini saya ingin berkongsi dengan anda semua satu promosi yang pada saya menarik dan sesuai untuk meraka yang mendambakan perkhidmatan internet yang laju seperti saya. Dijamin laju dengan tawaran dan promosi yang sangat hebat sehingga sukar dipercayai.

Percaya atau tidak, Yes! 4G ad promosi baru dimana semua device seperti doggle, huddle, huddle xs dan zoom diberikan percuma dengan kontrak selama 24 bulan. Anda boleh lihat gambar dibawah ini atau terus saja pergi ke laman web Yes untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut.


Saya sudah mendaftar untuk device Zoom yang sebelum ini harganya mencecah RM 400 dan sekarang saya dah dapatinya secara percuma dibawah kontrak 24 bulan. Kini saya sudah tidak perlu risau dengan kelajuan internet sekarang kerana terbukti sangat laju dan saya amat berpuas hati semenjak saya menggunkan Zoom.

Sebelum ini saya ada menggunakan doggle. Oleh sebab saya duduk diluar coverage Yes, jadi saya bulat hati membeli Zoom dengan harapan dapan connection yang stabil. Terbukti stabil even diluar coverage, tetapi bukanlah jauhnya sejauh 10 km. Hehehe.

Kepada mereka yang masih tercari-cari dan mencari-cari perkhidmatan internet yang laju, saya sarankan anda untuk melanggani Yes! 4G. Anda tidak akan menyesal dengan kelajuannya internet selepas itu. ^_^


Saya kini merupakan pengguna Yes Zoom. Anda bila lagi? ^_^

Post a Comment

 

Copyright © 2012 ShazwanZahry | Powered by Blogger | Template by 54BLOGGER