Aidilfitri 1433


Alhamdulillah. Bertemu lagi kita di bulan Syawal setelah sebulan berpuasa di bulan Ramadhan. Bulan kemenangan bagi seluruh umat Islam. Hari ini dah Syawal ke-6. Sudah hampir seminggu beraya baru dapat nak update blog (sebenarnya malas nak update hihihi). Tiba-tiba hari ni rajin pula nak update. Alang-alang dah rajin tu, niat di hati nk update banyak entri terus malam ni. Kita tunggu dan lihat. Hehehe.

Di kesempatan ini, saya dengan rasa rendah hatinya ingin memohon ampun dan maaf andai diri ini ada melukakan hati sesiapa, menyakiti hati sesiapa, bagi sesiapa yang terasa, dan jika ada diantara entri yang saya tulis ini ada ketidakpuasan hati, saya mohon ampun dan maaf sangat-sangat. Maafkan saya ye. Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin saya ucapkan kepada rakan taulan, sahabat handai, sanak saudara, dan yang paling penting untuk sesiapa sahaja yang rajin membaca entri saya. ^_^

nota kaki: doodle tu eni buatkan sebab sy request..hahahha

1 comment

panda August 25, 2012 at 8:06 AM

amiiin... mintak maaf jugak ye sean

Post a Comment

 

Copyright © 2012 ShazwanZahry | Powered by Blogger | Template by 54BLOGGER