Sunny GO!

Sunny GO! merupakan sebuah kapal didalam anime One Piece. Kepada peminat-peminat One Piece pasti tahu nama kapal yang dimaksudkan iaitu kapal kedua yang digunakan oleh Luffy dalam pelayarannya, dan kapal yang pertama ialah Going Merry. Punya la fanatik dengan anime One Piece, saya sampai sanggup order dari member kat Jepun dan bawa pulang bersamanya. Hahahaha.


Nak pasang semua part tade lah lame sangat. Tak sampai dalam satu hari pon. Hehehe. Dan saya bukan la pengumpul barang-barang sebegini, hanya yang menarik minat hati saya baru saya beli. Tidak punya modal untuk membuat koleksi barang-barang sebegini terutama sekali Gundam.


Dan yang paling penting, Sunny GO! saya tidak keseorangan. Saya ada teman untuk Sunny GO!, bahtera dari Melaka pemberian dari someone. ^_^


Entri ringkas dan pendek sekadar berkongsi.

nota kaki: baru baik demam...

Post a Comment

 

Copyright © 2012 ShazwanZahry | Powered by Blogger | Template by 54BLOGGER