Yes! 4G

Yes! Saya sangat berpuas hati dengan perkhidamatan yang diberikan oleh pihak Yes! 4G. Rate download upload yang sangat memuaskan serta kelajuan internet yang konsisten membuatkan saya tak pandang perkhidmatan internet yang lain seperti kuning, merah dan ungu.

Kalau nak dibandingkan dengan kelajuan servis internet yang lain, ternyata Yes! 4G paling laju setakat ini. Kelajuan Yes! adalah 3 hingga 4 kali ganda kelajuan 3G bermakna anda boleh melayari internet tanpa perlu menunggu loading untuk sesebuah website. Sangat-sangat berpuas hati.

Yes! 4G juga menyediakan banyak plan untuk customer dan antaranya ialah untuk pelajar-pelajar IPTA dan IPTS. Anda boleh merujuk CampusPack untuk maklumat lanjut. Kepada students sekalian, jangan tunggu lagi, rembat sekarang plan ini. Hehehe.

Yes! 4G ada 4 devices go. huddle, buzz dan zoom. Customer boleh pilih bersesuaian dengan kehendak pengguna. Senang bukan? Hehehe. Saya sedang menggunakan device go dan sememangnya sangat mudah untuk dibawa kesana sini. Segeralah bertukar kerana saya sangat berpuas hati dengan servis yang diberikan. Terima Kasih Yes! 4G.

kelajuan Yes! 4G

Rate kelajuan Yes! 4G sekitar 200-1500 kb/sec. Mungkin ini bukan kelajuan yang sebenarnya untuk Yes! 4G kerana saya duduk dikawasan kampung. Tapi dengan kelajuan sebegini pun saya sudah berpuas hati. Bayangkan kalau duduk dikawasan bandar dan dikawasan coverage yang tinggi, kompem rate download lagi tinggi. Terbaik bukan? Mantap bukan?

Kepada students EPP, jangan lepaskan peluang anda untuk menggunakan perkhidmatan Yes! 4G, alang-alang dah dapat free jangan la tak guna pula. Antara students yang dapat EPP ialah Universiti Teknologi Malaysia,  Universiti Tunku Abdul Rahman, Universiti Putra Malaysia, SEGI University College, Universiti Malaysia, Universiti Sains Malaysia, Kolej Tunku Abdul Rahman, Universiti Kebangsaan Malaysia, dan Universiti Teknologi Mara. Kenapalah universiti aku tak disenaraikan ea? Sedih je. Marilah Yes! 4G masuk universiti saya. Hehehe.

Kepada mereka yang tidak berpuas hati dengan perkhidmatan internet yang lain dan selalu mengalami masalah serta gangguan yang diluar jangkauanm, cepat-cepat la bertukar kepada Yes! Anda pasti tidak akan menyesal dan berasa sangat berpuas hati. Jangan tunggu lagi. Langgani Yes! sekarang juga.

Post a Comment

 

Copyright © 2012 ShazwanZahry | Powered by Blogger | Template by 54BLOGGER