Kid


Kid. Bukanlah satu perkataan English, dan juga bukan seorang watak didalam kartun, dan juga bukan jenama pakaian kanak-kanak. Kid ialah nama. Nama bagi seekor kucing saya. Yang kini sudah tiada. Mungkin sudah pergi untuk selamanya atau mungkin sudah hilang entah kemana-mana. Walau dimana anda berada, diharapkan Kid sihat sentiasa.

Read More →

Review: World War Z


World War Z! Terbaik! Penuh aksi dan debaran dari awal sampai habis. Mengisahkan seorang perisik atau tentera yang sudah bersara dan menjalani hidup biasa bersama isteri dan dua orang anak perempuan. Dikejutkan dengan berita virus atau wabak baru sudah merebak di kawasan mereka. Nak cerita banyak kat sini memang tak berapa nk seronok. Kene pergi tengok sendiri baru puas hati.

Read More →

Sayonara XFX 5770


Selamat tinggal XFX 5770. Bakti setia mu akan diingat selalu. Damai lah dikau bersama tuan baru mu. Semoga dikau akan terus berbakti hingga akhir hayatmu.

Read More →

Swampy : Where's My Water?


Siapa pernah bermain game Where's My Water? Alaaaa, yang kena bagi buaya air untuk buaya tu mandi. Haaa, pernah kan? Termasuklah saya sendiri dan juga cik amoi yang sangat sangat sangat addicted terhadap game tersebut.

Read More →

Happy 23rd



Selamat Hari Lahir yang ke 23 awak!!! Dah tua dah dia. Hehehehe. Saya doakan disini semoga orang disana sentiasa kekal sihat, dan semoga tahun yang ke 23 ini dipenuhi dengan hari-hari yang penuh makna dan dipenuhi dengan kenangan manis dan juga terindah. ^_^

Read More →

 

Copyright © 2012 ShazwanZahry | Powered by Blogger | Template by 54BLOGGER